יום שני, 30 בספטמבר 2019

נקודת פיבוט היפוך מגמה

נקודת הפיבוט להיפוך המגמה אינה מוגדרת בקלות. בעיניי זהו שינוי בכיוון השוק הבסיסי, הזמן הפסיכולוגי המושלם בתחילת מהלך חדש, שינוי המגמה הבסיסית.
מבחינת סגנון המסחר שלי, לא משנה אם זה היה בתחתית או בחלק העליון של מהלך תנועה ארוך טווח. הדבר החיוני להבנת טכניקה זו הוא שנקודת המפנה ההיפוך מסמנת שינוי כיוון מוגדר. "נקודת הפיבוט המתמשכת" רק מאשרת את המהלך.
"סימן נקודת פיבוט היפוך המגמה מבחינתי זמן המסחר האופטימלי. נקודות פיבוט של היפוך מגמה כמעט תמיד בעלייה משמעותית בנפח המסחר, שיא קנייה, שמתמודד עם מטח המכירה, או להפך. הקרב הזה, המלחמה הזו בין הקונים ומוכרים, גורם למניה להפוך את כיוון התנועה, לרדת מנקודת השיא או לעלות מנקודת השפל. זו התחלה של כיוון חדש במגמה עבור המניה. מחזורי המסחר לעתים קרובות מסיימים את היום עם עלייה של 100 עד 500 אחוז בנפח היומי הממוצע.
"שמתי לב שנקודות הפיבוט של היפוך מגמה מופיעות בדרך כלל לאחר מהלכים מגמתיים ארוכי טווח. זו אחת הסיבות שתמיד הרגשתי שסבלנות כל כך הכרחית להצלחה בתפיסת המהלכים הגדולים.
"אתה בהחלט צריך סבלנות כדי להיות בטוח שזיהית את נקודת הפיבוט של היפוך המגמה של מניה.

 פיתחתי מבחנים. ראשית, הייתי שולח בדיקה - הייתי קונה אחוז קטן מהפוזיציה שבסופו של דבר הייתי קובע אם להמשיך. בדקתי גם את כל קבוצת הענף, או לפחות מניה אחרת בקבוצה, כדי לבדוק אם יש לה את אותו דפוס. זה היה כל האישור שהייתי צריך.

ליברמור




נקודות פיבוט של היפוך מגמה

* איור 11.1 מציג שתי נקודות פיבוט היפוך מגמה ברורות שנעשו על ידי Schlumberger, חברת קידוח ושירות נפט. הנקודה הראשונה בסוף 1997, הובילה לירידת מחיר, והשניה, בסוף 1998, הובילה לעליית מחיר.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019 פריצת קו ההתנגדות נעשתה עוד כשלשה ימים קודם ב- 29.10.2019