יום שבת, 7 בספטמבר 2019

ENGIE רוכשת את מוביסול והופכת למובילה בשוק בתחום האנרגיה הסולרית מחוץ לרשת באפריקה

03.09.2019 - ENGIE מרחיבה את מוצרי האנרגיה המבוזרת שלה באפריקה באמצעות רכישת מוביסול, חלוצה של פתרונות סולאריים מחוץ לרשת. מוביסול פועלת בטנזניה, ברואנדה ובקניה והתקינה למעלה מ- 150,000 מערכות ביתיות סולאריות, המספקות אנרגיה נקייה ואמינה ליותר מ- 750,000 אנשים באפריקה שמדרום לסהרה.




עם הרכישה של מוביסול, ENGIE תציע מערכות ביתיות סולריות בשלוש מדינות נוספות, המשלימות את שש המדינות בהן היא כבר נמצאת עם חברת מערכות הבית הסולאריות Fenix ​​International. ההתמקדות של מוביסול במוצרי שימוש פרודוקטיביים בשילוב מערכות אנרגיה סולאריות ביתיות הכוללות של Fenix, תאפשר ל- ENGIE להציע מגוון ללא תחרות של מוצרי אנרגיה סבירים כמו גם להרחיב את בסיס הלקוחות שלה מאזורים כפריים לעירוניים. סגירת הרכישה של מוביסול תתרחש לאחר קבלת כל האישורים של הגורמים הרגולטוריים הרלוונטיים.

ל- ENGIE פעילויות משמעותיות בתחום החשמל מחוץ לרשת באפריקה. עם חברת הבת Fenix ​​אינטרנשיונל, היא מספקת גישה לשירותי אנרגיה ופיננסים דרך מערכות הבית הסולארי שלה ליותר מ- 500,000 לקוחות, ומשפרת את איכות החיים של למעלה מ- 2.5 מיליון איש באוגנדה, זמביה, ניגריה, בנין, חוף השנהב ומוזמביק. בנוסף, באמצעות ENGIE PowerCorner, היא מספקת חשמל סביר לאוכלוסיות כפריות באמצעות רשתות מיני חכמות המופעלות באמצעות אנרגיה סולארית ואחסון סוללות. PowerCorner מציע שירותי אנרגיה 24/7 למשקי בית, עסקים מקומיים ושירותים ציבוריים בכפרים ברחבי טנזניה וזמביה. כל השירותים הללו מאפשרים פתרונות פיננסיים דיגיטליים כמו כסף נייד וטכנולוגיות Pay As You Go.

איזבל קוצ'ר, מנכ"ל ENGIE הצהירה: "עם הרכישה של מוביסול, ENGIE מרחיבה את הגישה שלה לשוק של מיליונים שאינם קשורים לרשת ומבססת את עצמה כמובילת השוק ביבשת. לא רק שאנו משנים את חייהם של אנשים באנרגיה נקייה, אלא אנו מפעילים פעילויות כלכליות עבור משקי בית ויזמים המייצרים הכנסה נוספת ברגע שהם קשורים. עם ENGIE Power Corner, Fenix, ועכשיו Mobisol, אנו נסלול את הדרך לדור חדש של שירותי אנרגיה בר השגה, בהתאם לאסטרטגיה שלנו המתמקדת בהאצת המעבר בפחמן האפס. "

התחשמלות אוניברסלית היא ה -7 מבין יעדים לפיתוח בר-קיימא של האו"ם שהקהילה העולמית התחייבה להשיג עד שנת 2030. נכון לעכשיו, ליותר מ -600 מיליון איש אין גישה לחשמל באפריקה ועד שנת 2030 צפויה היבשת להיות 80 אחוז מתוך על פי סוכנות האנרגיה הבינלאומית.

ENGIE רוכשת את מוביסול והופכת למובילה בשוק בתחום האנרגיה הסולרית מחוץ לרשת באפריקה
ENGIE רוכשת את מוביסול והופכת למובילה בשוק בתחום האנרגיה הסולרית מחוץ לרשת באפריקה

ENGIE רוכשת את מוביסול והופכת למובילה בשוק בתחום האנרגיה הסולרית מחוץ לרשת באפריקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019 פריצת קו ההתנגדות נעשתה עוד כשלשה ימים קודם ב- 29.10.2019