יום שבת, 28 בספטמבר 2019

תזמון בשוק המניות

תזמון בשוק המניות הוא המפתח להצלחה. סוחר יכול להסיק שמניה הולכת לעלות או לרדת בגדול ובסופו של דבר יכול להיות שהוא צודק. למעשה, אם יש לך ניסיון בתחום שוק המניות זה יצלצל נכון. ידעתי שהמניה תעלה בעשר נקודות - פשוט קניתי את המניה מוקדם מדי. הפסדתי את הכסף שלי אבל בסופו של דבר צדקתי בתנועת המניה. פשוט קניתי את המניה מוקדם מדי, השוק הלך נגדי ומכרתי את הפוזיציה בהפסד. אפילו עשיתי ניסיון שני לקנות את המניה והיא צנחה בשלוש נקודות, הייתי עצבני, אז מכרתי בשנית.

Timing in the stock market is the key to success. A trader may deduce that a stock is going to go up or down in a big way and eventually he may be correct. In fact, if you have any experience in the market this will ring true.
"I knew that stock was going to go up ten  points. I was just too darn early on the trade. I lost my money but I was ultimately right on the stock. I just moved too soon, the market went against me and I sold out my position for a loss. I even made a second attempt to buy it and it dropped three points, I got nervous,
so I sold it". (Livermore)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019

פריצת קו התנגדות - מניית מיילן 31.10.2019 פריצת קו ההתנגדות נעשתה עוד כשלשה ימים קודם ב- 29.10.2019